Or is something wrong with some of the smaller PR companies?...
20100303
QUESTION
... just wondering: *why* is it easier to get a very well-known and successful designer represented by a big Parisian PR agency for an interview than to try someone significantly less known represented by a pretentious little agency? Is it all about self-marketing?
Or is something wrong with some of the smaller PR companies?...
Or is something wrong with some of the smaller PR companies?...
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
Archives du blog
-
▼
2010
(208)
-
▼
mars
(21)
- VINTAGE A LA PARISIENNE
- DAVID & A WINE-DRINKING YOUTH
- WOMEN'S WEAR
- LEFT OUT IN THE RAIN
- MARC & OLIVIER
- FEMME MAISON
- ISABEL MARANT ABOUT FASHION & SPEED
- MIREILLE & MICHAEL
- CARMEN MIRANDA & COLLECTIBLES
- WORDS, FINALLY
- DEUX FEMMES, DEUX REVUES
- VANITAS VANITATUM
- GATE HYSTERIA by PELICAN AVENUE fw 10
- Radic Morger fall 2010 gueriller@s
- Brandmair fall 2010 in Paris, video presentation
- FLorian fall 2010
- BONJOUR ÇA VA ?
- LUPAS ROPAS / BUENOS AIRES
- QUESTION
- FRUITY FLORIDA FASHION
- PHILIP VS DAMIEN
-
▼
mars
(21)
3 commentaires:
könntest du ein wenig konkreter werden? :-)
dachte ich auch gerade... Ist das so??
vielleicht haben die mehr angst einen falschen Schritt zu gehen, und mam muss quasi höher rangieren als sie selbst?
@ frau jona&son: dann bekäme ich vielleicht die großen auch nicht mehr ;)
@ smilla: der modezirkus ist ja in einem erschreckenden ausmaß, gerade in den großen städten, "all about hierarchies"
Enregistrer un commentaire